
Veel gestelde vragen ?
Welke afmetingen heeft het doek?
We hebben standaard 3 afmetingen .
Daarnaast kun je ook altijd contact met ons opnemen als je een totaal andere afmeting wenst.
Wat is de kwaliteit van de prints?
Voor het produceren van onze schilderijen maken wij gebruik van giclée printers. Dit zijn geavanceerde en professionele groot formaat printers die gebruik maken van 12 kleuren inkt. De gepigmenteerde inkt worden met miljoenen microscopische inktdruppeltjes per minuut op het doek gespoten en produceren zo een diep contrast, hoge resolutie afbeeldingen en zeer intense kleuren.
Canvas
Voor onze klanten willen wij alleen het beste, daarom gebruiken wij ook de meest geschikte materialen om jouw schilderij tot stand te brengen. Met onze professionele printers printen wij jouw gewenste print op een mat wit canvasdoek van hoge kwaliteit. Door gebruik te maken van hoge kwaliteit materiaal komen de intense kleuren prachtig naar voren en kun jij straks genieten van een uniek schilderij!
Het frame
Om het schilderij in elkaar te zetten gebruiken wij echte spielatten. Met deze latten bouwen we het frame waar jouw print straks op kan pronken. De spielatten zijn speciaal ontwikkeld voor een canvasdoek en zijn gemaakt van hoge kwaliteit hout. Het hout is gedroogd, waardoor het vochtgehalte minder dan 8% is en het frame dus niet zal vervormen onder druk.
Kan ik de artikelen in een showroom of winkel bekijken?
Wij hebben helaas geen showroom of fysieke winkel. Door onze schilderijen alleen online te verkopen kunnen wij de prijzen voor productie laag houden.
Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?
Bij prints4You heb je diverse mogelijkheden om te betalen. Zo proberen we het jou zo makkelijk mogelijk te maken. Uiteraard bieden wij op onze webshop de mogelijkheid aan om met Ideal te betalen. Daarnaast is er ook een mogelijkheid tot betalen met Bancontact, Visa, Paypal, Maestro en bankoverschrijving. Wanneer je kiest voor een bankoverschrijving, vergeet dan niet je ordernummer te vermelden en zorg dat het bedrag exact overeenkomt met het te betalen bedrag. Zo vinden wij je bestelling sneller terug en kunnen we zo snel mogelijk voor je aan de slag gaan. Je schilderij wordt pas geproduceerd naar ontvangst van betaling.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland zijn onze verzendkosten € 2,95.
Dus geen hoge vervelende, bijkomende kosten maar kies je print, bestel en geniet!
Moet ik mijn bestelling zelf in elkaar zetten?
De schilderijen worden kant-en-klaar bij jou thuis afgeleverd Je hoeft dus niets meer in elkaar te zetten. Alleen nog op te hangen en te genieten!
Ik heb besteld, maar wil graag iets aanpassen. Wat nu?
Als je iets wilt wijzigen, doe dit dan snel. Zodra je bestelling in productie gaat kunnen wij er niets meer aan wijzigen. Om een wijziging door te geven kun je ons mailen of even bellen. Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt. Wij laten je dan zo snel mogelijk weten of de wijziging nog mogelijk is.
Kan ik mijn bestelling annuleren
Wanneer je na bestellen je bestelling wilt annuleren, wacht dan niet te lang. Zodra je order is verwerkt en in productie gaat, kunnen wij je bestelling niet meer annuleren. Wanneer je wilt annuleren, mail ons dan zo snel mogelijk. Vermeld hierbij je ordernummer zodat we je bestelling snel kunnen vinden. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk van ons bericht of de annulering is gelukt of niet.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Zodra jij een bestelling plaatst gaan we direct voor je aan de slag. Jouw schilderij wordt speciaal voor jou geproduceerd. In de praktijk betekent dit dat wij de schilderijen dus niet op voorraad hebben en niet uit ons magazijn kunnen halen. Helaas kunnen we daardoor niet de volgende dag leveren. Wij zien het graag dat onze klanten nog jarenlang van hun schilderij kunnen genieten, daarom produceren wij deze met de grootste zorg. Helaas zul je dus even moeten wachten, maar wij proberen je schilderij binnen 5 a 7 dagen bij jou te bezorgen. Afwijkende afmetingen kunnen iets langer duren.
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, waar is de rest?
Onze artikelen worden met de grootste zorg verpakt. Hierdoor komt het voor dat we er voor kiezen om wanddecoraties en accessoires apart van elkaar te verzenden. Ondanks dat beide pakketten in zo een geval op hetzelfde moment worden meegegeven aan de pakketpost, kan het zijn dat ze niet gelijktijdig arriveren. We snappen dat dit heel erg vervelend kan zijn, maar je tweede pakket is wel naar je onderweg en zal hoogst waarschijnlijk de volgende dag worden bezorgd. Mocht je drie dagen na ontvangst van het eerste pakket, het tweede pakket niet hebben ontvangen, neem dan direct contact met ons op, wij gaan dan uitzoeken wat er is gebeurd.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd wordt afgeleverd?
Wanneer je bestelling, onverhoopt, toch beschadigd aankomt, neem dan direct contact met ons op. Het snelst kunnen wij je vraag in behandeling nemen als je ons een mailtje stuurt met daarin je ordernummer, wat er beschadigd is en een foto van het beschadigde gedeelte. Wij zullen hier dan zo snel mogelijk op reageren.
Ik ben te laat voor een verjaardag, kan ik een schilderij met spoed bestellen?
Ja hoor, dat kan! Neem even contact met ons op, we helpen je dan graag verder zodat jij alsnog je verjaardagscadeau op tijd in huis hebt.
Als ik het niet mooi vind, mag ik dan ruilen?
Ondanks dat alle schilderijen op maat geproduceerd worden, is ruilen bij ons geen probleem. Binnen 30 dagen en uiteraard onbeschadigd, mag je altijd je schilderij omruilen of terug sturen.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
Een schilderij retour sturen is op eigen kosten. Wel kunnen wij samen met jou bekijken wat de makkelijkste en goedkoopste manier is om het schilderij retour te zenden. Neem hier voor gerust contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing.
Hoe verpak ik mijn retourzending?
Onze schilderijen worden geleverd in een speciale doos, zodat ze goed beschermd zijn tijdens het transport. Om een schilderij retour te sturen kun je dus ook het beste dezelfde doos gebruiken. Vergeet niet om in de doos een briefje met je gegevens en ordernummer te stoppen, of stuur de pakbon met de retourzending mee.
Hoe en wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij er voor zorg dragen dat het bedrag zo snel mogelijk terug aan je wordt over gemaakt. De bank doet hier gemiddeld een paar dagen over.
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Na je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Dit kan een paar minuten duren. Wanneer je deze niet direct ziet, dan zou het zo kunnen zijn dat hij in de spamfolder van je mail is beland. Wanneer je hem ook daar niet kunt vinden, neem dan even contact met ons op. Wellicht heb je een tikfoutje in het mailadres gemaakt of is er iets anders aan de hand. We lossen het dan graag samen met je op.
Ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag?
Op deze pagina hebben we geprobeerd antwoord te geven op zo veel mogelijk vragen. Heb jij een vraag, waarvan je het antwoord niet hebt kunnen vinden op deze pagina, laat het ons dan weten.
Koop betrouwbaar en veilig:
